oh happy day ;) - Reisverslag uit Salima, Malawi van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu oh happy day ;) - Reisverslag uit Salima, Malawi van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu

oh happy day ;)

Blijf op de hoogte en volg Thea

07 Juli 2014 | Malawi, Salima

Voor alle verjaardags felicitaties bedankt, thanks, zikomo, merci, tawonga en sjoekraan. Ik probeer al jaren m'n leven te beteren maar velen van jullie zijn me ver vooruit in het onthouden van verjaardagen..
Ik heb bij Alide, oud collega ook in Malawi, (meu) Lunterse koeien uit de sloot gehaald en decimeters chocolade taart gegeten. Jullie, met alle sms, wappjes, mailtjes, fb berichtjes met zoveel nationaliteiten waren m'n slingers van de dag!

pffft haha ik ben niet helemaal zonder slag of stoot m'n 39e jaar doorgekomen. Maar het was een ontzettend waardevol, leerzaam en vormend jaar! Ik heb zoveel geleerd en niet in het minst afwezigheid van afleiding en de aanwezigheid van stilte hier. Daar zit echt iets heel moois in. Gaaf om dat te ontdekken.

En dan te bedenken dat m'n verjaardag viel op een dag dat Nederland gelukkig wéér een doelpunt scoorde en Malawi z'n 50e jaar van onafhankelijkheid vierde :)

Ook de afgelopen weken stonden we voor situaties waarbij je soms verdriet en soms boosheid wegslikt en er zijn veel mensen overleden. Maar wat ben ik dankbaar dat we het tegenwoordig sámen doen! Het team is coöperatief en alle steun van links, rechts en Boven houdt de moed erin!
Deze week nog ff bikkelen, op vrijdag een brainstorm dag houden met dorpshoofden, community werkers en vrijwilligers en dan ga ik van t
een aantal weken op reis met Wieke (Kaapstad)!!

Dat wordt dus koffers in pakken.. Jullie horen wel weer (wat later) van me!

Wat ik dus eigenlijk in dit korte berichtje wilde zeggen is dat ik een prima 39e verjaardag had, dat het heel goed met me gaat en dat ik een aantal weken weinig van me laat horen...

Groetjes en pootjes 2 Duitse herders en de Jack Russel die op mij passen en ik op hen...

Thea

p.s. eventuele giften (altijd welkom/ op dit moment vooral dorpstuinen voor de patienten :)) mogen overgemaakt worden op
EBM INTERNATIONAL

Account number 33316

Spar- und Kreditbank eG Bad Homburg
IBAN DE89 5009 2100 0000 0333 16
BIC GENODE51BH2


tbv HBC Senga Bay Malawi

mijn rekening staat op zich nog steeds open (als je dat handiger vindt).


  • 08 Juli 2014 - 12:51

    Riet De Bruin:

    Lieve Thea,
    Alsnog van harte gefeliciteerd.
    Wij geven je je geen 39 jaar, veel jonger.
    Moedig en goed van je om dit werk te doen.
    wij steken een extra kaarsje op voor jou.
    en gedenken jou in onze gebeden.
    Liefs van André en Riet.

  • 15 Juli 2014 - 20:29

    Marleen:

    Ha Thea,
    Ja tof hé, stilte? Zeker in combinatie met Boven ;-)
    Hoor je trouwens wel eens oerwoudgeluiden? Vond ik zo geweldig in Zuid-Soedan.
    Wens je een mooi & gezegend nieuw levensjaar toe.
    Ik geniet van jou in Malawi...
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thea

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 599
Totaal aantal bezoekers 162987

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2010 - 05 April 2011

Afrika ervaren

Landen bezocht: