weer zoveel maanden later en... sponsors gezocht! - Reisverslag uit Salima, Malawi van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu weer zoveel maanden later en... sponsors gezocht! - Reisverslag uit Salima, Malawi van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu

weer zoveel maanden later en... sponsors gezocht!

Blijf op de hoogte en volg Thea

12 Juni 2015 | Malawi, Salima

Ben ik weer helemaal terug op m'n plek in ons leuke bruisende buurtzorgteam.
Geniet ik met volle teugen van het Utrechtse...
Heb ik me alweer gestort op een nieuwe leuke uitdagende studie (International Public Health).
Denk ik nog heel veel, en met heimwee, terug aan Malawi.

Maar lijk ik schoorvoetend ook wel m'n leven hier inrichting te gaan geven....

De leukste verrassing van de afgelopen tijd is dat ook Buurtzorg middels het Maja fonds (een stichting binnen de organisatie) interesse heeft om meer thuiszorg in Afrika te ondersteunen....

En omdat nog even te 'boosten' hebben Hilly en ik besloten onze halve marathon in Sneek te laten sponsoren....

onze PR:

Op de langste zaterdag van het jaar, 20 juni a.s. rennen wij; Thea en Hillie de halve mar-a-thon rond het Sneekermeer. Een mooie uitdaging!

We willen deze sportieve gelegenheid aangrijpen om geld in te zamelen voor Stichting MAJA. Deze stichting wordt ondersteunt door Buurtzorg Nederland. Thea is als Buurtzorg medewerker betrokken bij één van de projecten in Malawi. Zij heeft zich hier zelf een jaar ingezet om thuiszorg mogelijk te maken. En wil met de financiële en materiële steun en kennis van Buurtzorg, meer thuiszorg realiseren in Malawi en Afrika.

Door ons te sponsoren op 20 juni, kan jij Stichting MAJA ondersteunen en thuiszorg mogelijk maken in Malawi en meerdere landen in Afrika!
Kunnen we rekenen op jouw support?! Via onderstaande link kan je je bijdrage invullen...
http://goo.gl/forms/Iwz0G7c9tG en overmaken op NL97RABO0148453317 tnv MAJA FONDS.

Zie voor meer informatie op www.stichtingmaja.nl en http://www.mar-athon.com/

Hopelijk loop jij hier warm voor en duik je meteen in je portemonnee!!