Afrika ervaren - Reisverslagen van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu Afrika ervaren - Reisverslagen van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu

Afrika ervaren

He lieve familie,vrienden en bekenden!
Om precies 20.05 volgende week woendag vertrekt mijn vliegtuig via Frankfurt, Addis Abeba naar Lilongwe (Malawi).
Hier overnacht ik in een jeugdherberg om w.s. de volgende dag door te reizen (met bus) naar Ekwendeni; de bestemming.
Hier werken Anneke en Martijn v.d. Boogaard voor de GZB als arts en kerkelijk werker.
Via hen kan ik o.a. in het ziekenhuis gaan werken. Tot eind december, waarna ik nog drie weken ga rondreizen met Wieke, een vriendin.
Ik heb er superrr veel zin in! En hou jullie middels deze blog graag op de hoogte!
groetjes!
Thea

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2016

Ik kom terug..

19 November 2015

Avon(d/t)uurtje in Malawi..

14 November 2015

(met) Buurtzorg in Malawi

04 November 2015

home zweet home... :)

20 Oktober 2015

met malawi weer in t verschiet...
Thea

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 163001

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2010 - 05 April 2011

Afrika ervaren

Landen bezocht: