foutberichtje!! - Reisverslag uit Ekwendeni, Malawi van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu foutberichtje!! - Reisverslag uit Ekwendeni, Malawi van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu

foutberichtje!!

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Thea

06 Januari 2011 | Malawi, Ekwendeni

Lieve allen,
even een heel snel berichtje vanuit Blantyre!
ik open mijn mailbox na een aantal dagen en ontdek dat m'n reizigersdagboek een automatisch bericht heeft gestuurd dat ik 8 januari terugkom...
dat is dus niet zo... sorry ;-)
de nieuwe datum is 5 april!

Gerdiene en Johan; van harte gefeliciteerd!!

ik kom dit weekend terug van m'n vakantie met Wieke, Marieke en Hilly. En zal dan een langer verslagje sturen..

lieve groet en many blessings!
Thea

  • 07 Januari 2011 - 10:47

    Jantinekeenkids:

    Nou maar goed even zon proef voor je terugkomt, ik was ook al welkomsslingers aan het ophangen... (geintje). Maar zo te horen heb je alles voor elkaar om langer te blijven, mooi!
    We kijken een langer verslag tegemoet!!
    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thea

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 163087

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2010 - 05 April 2011

Afrika ervaren

Landen bezocht: