Even uitzwaaien! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu Even uitzwaaien! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu

Even uitzwaaien!

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Thea

04 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

Nog even snel inpakken, ticket uitprinten, een beetje werken en dan......
Wegwezen!!

Maar eerst nog een loftrompet op m'n neven en nichten...
Het is wijs om tante te zijn van een pakweg ruim 45 neven en nichten.
Het is nog wijzer om te zien hoe die gasten in actie zijn gekomen om geld in te zamelen.

Rosanne en Mannus schrijven:
wij hadden een mailtje van onze tante gehad over een 'heitje voor een karweitje'. Dus wij dachten daar gaan we wat mee doen.
We gingen 3D kaarten maken om die te verkopen (Rosanne).
Bij familie (Janne) mocht je ponny rijden.
Een ander ging cake bakken (Hanneke).
Later kwamen 2 (Anne/ Eveline) nichten op het idee om auto's te wassen/ stofzuigen tegen een vrijwillige bijdrage.

(een goeie actie/ de schuimvlokken vlogen je om de oren in Overberg!)

Er is enorm hard gewerkt en sommige neven en nichten hebben van hun eigen spaarpot een bijdrage geleverd!!

Alles bij elkaar is dit een bedrag geworden van ruim 300 Euro!

Ik heb er zelf nog bijgeklust (haha ik krijg nog een carriere als bouwvakker ;-p)

met hier en daar nog een gift zit ik op de bijna 700 euro!

Op een zeer gedenkwaardige dag 6 juli ;-p zal ik vertrekken naar Malawi.(3 weken)
Dan gaan in ieder geval de 300 euros ván de akties mee.
Dat wordt een dagje uit naar het wildpark met de school en een speelwand; foto volgt hopelijk..

In de tijd dat ik er nu zal zijn komen er ook sponsors uit Schotland en Engeland. Met hen ga ik brainstormen wat we met de rest gaan doen. De ontwikkelingen gaan nog steeds door!!

maar daarover strakjes vanuit Malawi meer.

Bedankt lieve schattebouten en hele familie!

Chitemwe Chomene!

Thea

• 04 Juli 2011 - 15:54

Annemarie:

Een hele goede reis!!!
    Fijn om te zien dat zoveel mensen betrokken zijn.

• 04 Juli 2011 - 16:57

Mama Sjaan En De Ben:

nou tante tea geniet ervan doe voorzichtig,en hou ons op de hoogte he, en........ wij gaan nog ff cake,s bakken

• 04 Juli 2011 - 17:31

Marion:

Jammer dat we je nooit meer hebben gesproken. Lieve Thea je doet er goed aan om weer terug te gaan. Je hart volgen is altijd het beste wat je kan doen! Heel veel succes in het voor jou nu bekende Malawi.
    Liefs Marion

Tineke

• 04 Juli 2011 - 18:46

Anke:

hey Thea,

6 juli allemaal mensen om je heen die niet weten dat je jarig bent!
    Dat zal gek wezen.....
    Wat kunnen we doen dat jij je toch echt jarig voelt die dag?

Alvast goede reis toegewenst!

• 05 Juli 2011 - 20:30

De Tangetjes:

Hey lieve zus,

Voor morgen: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele goede reis en fijne weken toegewenst.

liefs van ons allemaal!

• 07 Juli 2011 - 10:43

Fulco En Catharina:

Lieve Thea,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hopen dat je een fijne dag zult hebben in een warme omgeving.

Groet en tot ziens d.v.
    Fulco en Catharina.

• 07 Juli 2011 - 11:36

Rieni En Jeanette :

en..... van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! we hopen dat je inmiddels goed bent aangekomen

• 09 Juli 2011 - 12:04

Hillie:

Hey, hoe is ie daar? Marieke en ik zaten gister nog mijmerend (en jaloers) op de bank....Aaaahw, Thea zit in Malawi...! Maarre, hoe was je ontvangst daar en zit je alweer helemaal into the African way of living? Ben benieuwd! Liefs!