telefoonnummers! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu telefoonnummers! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Thea PLoeg - WaarBenJij.nu

telefoonnummers!

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Thea

29 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

ha allen!

voor ik het vergeet. door het verlies van m'n telefoon ben ik dus alle nummers kwijt.. Stuur me je nummer via mail/telefoon/sms of wat dan ook. .
Ben inmiddels weer geland op nederlandse bodem en ook alweer aan het werk.

Het was heerlijk dat ik de kinderen, m'n vrienden en oud collega's in Ekwendeni en Malawi weer even kon zien. En mis ze nu eigenlijk al weer....

Wat betreft de blindenschool kwam het even supergoed uit en zijn er ism div. sponsors verrassend veel dingen van de grond gekomen.

Voor de AA-groep worden nieuwe plannetjes gestoomd. Zeker ook omdat er steeds meer vragen komen om ook zo'n groep in andere plaatsen!

Hopelijk krijgt e.e.a. dus over een poosje weer een vervolg.

Voor nu word het weer even stil vanaf mijn kant. Ik ben zelf ook heel nieuwsgierig hoe het vervolg-verhaal zal zijn...

Hartelijke groet!
Thea


  • 30 Juli 2011 - 11:42

    Ilonka:

    Hoi Thea,
    Dat was een bliksembezoek, ging je alleen wat spullen brengen of ben je eerder teruggekomen vanwege de onrust in het land of.....
    In elk geval welkom thuis! je weet dus nog niet of je binnenkort weer teruggaat? Leuk dat je zo de foto's en verslagen deelt. Wat een ander leven daar. liefs Ilonka

  • 30 Juli 2011 - 11:42

    Ilonka:

    oh ja mijn tel.nr. is 06 11171265

  • 30 Juli 2011 - 15:06

    Marion:

    Hoi, wat doe je nu al weer terug in Nederland?
    Ik ben beniuwd wat je plannen zijn voor de toekomst. Kijken of we na de vakantie eens ( alweer ) een meeting kunnen organiseren. Door dit bliksembezoek maak je het wel spannend.
    mijn mobje is 06-28532750
    Welkom home!
    Liefs van een oude Meerzorger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thea

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 163086

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2010 - 05 April 2011

Afrika ervaren

Landen bezocht: